16 Nisan 2013 Salı

Kuzuma tütü :)

Upuzuunnn bir aradan sonra bloğuma sanırım kavuştum yada bir süre sonra kavuşacağım :) Artık bende minik bir zilliye sahip olduğum için tüm vaktimi ona ayırıyorum. Çooookkk tatlı ve nasıl işlerini biliyorlar anlatamam :) Sadede gelecek olursam bu tüller kızımın hediye süslerinden kalmıştı, azıcıkta beyaz yünüm vardı veee sonuç, ilk kez yaptığım birşeyden bu kadar hoşnut kaldım. Yapılışı ise çok basit, 5-6 sıra tekli lastik ördükten sonra düz ördüm sonra 4 ilmekte bir katladığım tülleri şişlere geçirdim, sonraki sırada tüllere geldiğimde yanındaki ilmekte birlikte şişe alarak ördüm. Keserken yapıldığı gibi. Örgüden pek anlamam işte haraşo, düz, lastik birde kolay saç örgüsünü biliyorum o kadar fakat benim gibi sabırsızanız böyle ufak şeyler yapmanızı tavsiye ederim:)










Fazla ipleri görmezden gelin, onlar temizlenecek:) Henüz bol geliyor minişime ama birkaç ay sonra tam olur:) Kurdele ve kalpleri sıcak silikonla yapıştırdım. Şimdilik böyleyizzz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder